Viber, WhatsApp, Telegram
м. Київ, пр-т Перемоги, 16 097 613 17 13
вул. Рельєфна, 2 +38067 125-6-125

Публічна угода

Основні положення

  1. Моментом укладення цієї угоди, вважається момент вказівки Клієнтом підтвердження у полі «Я ознайомився і приймаю Публічну угоду». Споживання Клієнтом послуг сайту так само є підтвердженням прийняття Клієнтом цієї Угоди.

2. Прийом замовлень

        2.1 Замовлення приймаються через форму замовлення на сайті, або будь-яким засобом комунікації, наданим Виконавцем на сайті. Вся інформація на сайті є актуальною.

       2.2 Замовлення вважається оформленим, якщо Клієнтом була надана повна інформація щодо Отримувача замовлення (адреса, телефон) а так само повністю вказані контактні дані Клієнта (тобто заповнені усі поля у формі замовлення)

      2.3 Замовлення приймається в обробку після отримання 100% передплати від Клієнта (крім самовивозу).

      2.4 Повністю оформленим і прийнятим до виконання, вважається замовлення зі статусом “Підтверджено (в роботі)”.

3. Обробка замовлень

     3.1 Замовленню надається статус, який свідчить про те, на якій стадії виконання знаходиться замовлення.

    3.2 Статуси замовлень змінюються в робочий час, з 8:00 до 17:00. Наприклад, якщо замовлення відправлено на сайт після 17:00, то його статус зміниться не раніше 8:00 наступного дня.

   3.3 Комплектація замовлення починається за 3 години до вказаного часу доставки, за умови, що замовлення оформлене та підтверджене. (П. 2.4)

 4. Виконання замовлення

     4.1 Доставка квітів та подарунків здійснюється по м. Запоріжжя.

    4.2 Доставка квітів здійснюється в будь-яке вказане Клієнтом місце: на домашню адресу, до ресторану, кафе, у лікарню, тощо.

   4.3 Доставка квітів здійснюється за тимчасовими інтервалами (інтервал 2 години) з 8:00 до 20:00. Вартість доставки 100 грн з 8:00 до 17:00. Доставка на точний час (+ -15 хв) – 150 грн. Вартість доставки з 17:00 до 20:00 уточнюється при підтвердженні замовлення.

   4.4 Замовлення на доставку квітів може бути виконане не раніше, ніж через 3 години після оформлення замовлення (п.2.4)

   4.5 У випадку, якщо під час доставки Одержувач був відсутній за вказаною адресою, замовлення передається присутнім на місці доставки, з метою подальшої передачі Одержувачу. У разі неможливості передачі, замовлення повертається до офісу до з’ясування ситуації. Повторна доставка сплачується Клієнтом.

4.6 У випадку передачі Клієнтом помилкових даних Одержувача (помилка в номері будинку або квартири, Одержувач більш не проживає за адресою, тощо) замовлення вважається виконаним коректно. Можлива повторна доставка за виправленим даними. Повторна доставка сплачується. У разі відмови Клієнта від повторної доставки, кошти не повертаються.

4.7 Виконавець залишає за собою право зв’язатися з Одержувачем у разі потреби.

  1. У разі невиконання замовлення повністю або частково, Клієнт може зажадати компенсацію, або виконання замовлення в зручний час за погодженням
  2. Виконавець не несе відповідальності за можливі збитки (в тому числі і моральні), заподіяні Одержувачу внаслідок виконання замовлення Клієнта (алергія на квіти, особливсті замовлення, сварка Клієнта і Отримувача та ін.)
  3. Виконавець має право змінювати зміст сторінок сайту, і міняти інформацію. Зміни вступають в силу з моменту публікації на відповідних сторінках.
  4. Сторони погоджуються, що суперечки, які не вдалося врегулювати шляхом перемовин, вирішуються відповідно до законодавства України.

Політика конфіденційності

Політика конфіденційності є невід’ємною частиною Публічної угоди.

cvetok.in.ua прагне захищати персональні дані своїх клієнтів. Нижче викладено, як використовуються персональні дані. Якщо Ви не згодні з цією політикою, будь ласка, не використовуйте сайт.

1. Збір персональних даних.

1.1 Персональні дані, надані суб’єктом персональних даних, використовуються тільки з тою метою, для якої ці дані були надані.

1.2 cvetok.in.ua збирає тільки ті персональні дані, які були надані суб’єктом персональних даних добровільно (номер телефону Клієнта, номер телефону Отримувача, електронна адреса, адреса отримувача і т.д.)

1.3 Всі платежі, що здійснюються на сайті, проводяться на захищеній сторінці платіжної системи. cvetok.in.ua передає платіжній системі тільки номер замовлення і суму до сплати. Після сплати замовлення cvetok.in.ua може отримувати від платіжного сервісу id транзакції, суму транзакції, статус транзакції, дату транзакції і іншу технічну інформацію щодо даної транзакції.

1.4 Крім того до особистих даних cvetok.in.ua автоматично збирає певні типи інформації при відвідуванні сайту Користувачем. Це можуть бути “Cookies”, IP-адреси, дані про операційну систему комп’ютера, тип браузера та іншу технічну інформацію. Це робиться виключно для поліпшення сервісу, продуктивності, і підвищення якості послуг. Так само ці дані використовуються для аналізу маркетингових заходів.

1.4.1 Технічна інформація може бути передана третім особам, для проведення маркетингових досліджень. Ця інформація не містить особистих даних, таких як Ім’я, Прізвище, телефони та адреси.

1.5 Відгуки Клієнтів і Одержувачів опубліковані на сайті, є публічними, і можуть використовуватися в рекламі cvetok.in.ua.

2. Безпека і зберігання персональних даних

2.1 cvetok.in.ua використовує загальноприйняті стандарти в зберіганні та захисту інформації від втрати і несанкціонованого використання.

2.2 cvetok.in.ua гарантує конфіденційність і збереження будь-якої інформації, наданої Клієнтом в процесі оформлення замовлення. Така гарантія не поширюється на випадки протиправного заволодіння інформацією третіми особами.

2.3 cvetok.in.ua не передає конфіденційну інформацію крім випадків, коли така передача необхідна на вимогу законодавства, самого суб’єкта персональних даних або випадків, викладених в Політиці конфіденційності.

2.4 cvetok.in.ua не несе відповідальність, якщо паролі доступу до аккаунту суб’єкта персональних даних стали відомі третім особам з вини самого суб’єкта.

2.5 cvetok.in.ua не несе відповідальності в разі форс-мажорних обставин (включаючи хакерські атаки)

2.6 Користувач має право в будь-який момент видалити свої персональні дані з сайту.

Політика заміни та повернення

Дана Політика є невід’ємною частиною Публічної угоди.

У зв’язку з сезоном деякі квіти можуть бути недоступні в певний час. Такі квіти можуть бути замінені в композиції на максимально схожі за якісними характеристиками.

Політика заміни квіткової продукції

  1. Вносячи зміни в букет або квіткову композицію, ми зберігаємо колірну гамму, бажану Клієнтом.
  2. Кількість складових при заміні може змінюватися. В даному випадку ми керуємося вартістю складових. Якщо рівноцінна заміна неможлива, відбувається заміна «на користь Клієнта»
  3. У квіткових композиціях, що містять кілька видів квітів, а так само фурнітура (папір, стрічки, коробки, кошики) складові замінюються без узгодження з клієнтом з дотриманням колірної гами вихідної композиції.
  4. Ми повідомляємо Клієнту про заміну квітів у букетах та композиціях, що містять один вид квітів способом, зазначеним Клієнтом при оформленні замовлення. Якщо відповіді не отримано за 3 години до доставки, заміна відбувається без узгодження з Клієнтом.

Політика заміни неквітковий продукції

  1. Зовнішній вигляд іграшок, листівок, сувенірів, предметів декору може відрізнятися від фото, представлених на сайті.
  2. У разі, якщо на момент замовлення відсутній продукт обраного кольору чи розміру, він замінюється на рівноцінний і максимально схожий.

Політика повернення

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню, дитячі м’які іграшки не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.

Незважаючи на те, що фактично вся продукція не підлягає поверненню та обміну, cvetok.in.ua робить повернення, обміни та передоставкі за власною ініціативою, залишаючи за собою право у відмові на обмін або повернення.

Скарга може бути прийнята протягом 3 годин з моменту доставки.

Порядок дій Клієнта при подачі скарги

  1. Оформіть звернення


      Або надішліть листом на електронну пошту.
    • Анонімні скарги, скарги, які містять ненормативну лексику і образи не розглядаються.
    • Ми повідомляємо Клієнту, що скарга отримана протягом 24 годин. Протягом 10 робочих днів проводимо внутрішнє розслідування і надаємо відповідь Клієнту.
    • Розгляд скарги на якість і свіжість квітів розглядається тільки при наявності фотографії, яка зроблена не більш чим протягом 3 годин з моменту доставки.  Фотографії надсилати на адресу.

    Причини для повернення

    Замовлення доставлене не в указаний час.

    1.1. Якщо час доставки перевищив 60 хвилин від зазначеного Клієнтом  інтервалу, Клієнт має право вимагати компенсації 25% вартості замовлення.

    1.2. Якщо час доставки перевищив 2 години від зазначеного Клієнтом інтервалу, Клієнт має право вимагати компенсації 100% вартості замовлення.

    1.3. Якщо в коментарі до замовлення Клієнт вказав зателефонувати  одержувачу, то в пріоритет ставиться інформація, отримана від одержувача. В цьому випадку cvetok.in.ua знімає з себе відповідальність за дотримання часу доставки, вказане Клієнтом при оформленні замовлення.

    1.4. Положення пунктів 1.1 та 1.2 не поширюються на випадки, коли Одержувач в зазначений час був відсутній за адресою, коли Одержувач переніс час доставки і коли Одержувач відмовився від прийняття замовлення.

    1.5. Ми не даємо гарантій і знімаємо з себе відповідальність щодо дотримання часу доставки в дні підвищеного попиту (14 лютого і 8 березня). У такі дні всі замовлення доставляються протягом дня.

    Неякісний товар або відсутність складових замовлення

    1. У разі, якщо доставлені були неякісні квіти, і це підтверджено фотографією, зробленою в день отримання замовлення, замовлення підлягає заміні.
    2. У разі, якщо інша складова крім квітів має неякісний вид – вона підлягає заміні.
    3. У разі відсутності будь-якої складової в замовленні – доставляємо її безкоштовно.
    4. Квіткові композиції, які були складені згідно Політиці заміни квіткової продукції (п.3), вважаються виконаними належним чином і складеними згідно з оформленим замовленням.

    Повернення коштів

    1. Повернення коштів відбувається в найближчий банківський день після прийняття рішення про повернення коштів.
    2. Повернення коштів проводиться шляхом повернення платежу на дебетову або кредитну карту, з якої була проведена оплата замовлення. Кошти надходять на карту Клієнта протягом 30 днів з моменту настання моменту повернення
    logo dlya sotssetej 01
    Подпишитесь на рассылку
    Подпишитесь на нашу рассылку и первыми узнавайте о самых свежих предложениях, скидках и акциях.